torsdag 3 september 2009

;(

Tack för de jättefina kommentarerna Jessica och Carro!
Jag är helt övertygad om att pappa sitter på ett litet moln och vakar över oss. Han har det bra nu, han slipper lida för sin kropp mer, nu kan han göra det han vill göra utan att bli trött eller att ha ont någonstans. Nu slipper han alla dessa sprutor som han var så trött på. Även fast jag vet detta gör det så fruktansvärt ont.

Jag har sovit hos Micke och Petra 2 nätter. Nu är jag hemma i lägenheten. Sitter här med en bild på pappa och ett tänt ljus. Lyssnade på Livs vackra sång "Säg inte farväl" som finns på www.livhansson.se...kom inte långt in i den innan tårarna började rinna...jag bara längtar till imorgon när jag får känna både mammas och Jimis trygga armar omkring mig. Men mest av allt längtar jag efter dina armar omkring mig pappa!

1 kommentar:

  1. Åhh vilken fin låt =) Nu sitter jag här och gråter...Tänker på din fina och snälla lilla pappa.

    SvaraRadera