måndag 7 september 2009

Örebro

I Örebro igen. Känns förjävligt...ensamt, tomt, tyst...Saknar Jimi som tröstat och tagit hand om mig sedan i fredags. Mår bäst med honom! Han står ut med mig trots radikala humörsvängningar just nu. Ena stunden är det toppen, nästa botten och då kommer tårarna. Igår var vi i kyrkan på gudstjänst, mysigt, fint, ledsamt osv. Ämnet var medmänsklighet. Kunde inte ha varit mer passande nu. Kom upp en hel del tänkvärda saker... Det var så fint när prästen läste upp de som avlidit och tackade för dem och sedan läste en bön och tände ljus. Efteråt var vi och kollade där pappa ska ligga. Det blir jättebra på den platsen, fint och rofyllt.

Saknar dig!!! Vet inte hur jag ska klara av begravningen! Jag kommer bryta ihop totalt av att veta att du är bara en liten bit ifrån mig utan att jag kan se dig, höra dig och känna dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar