fredag 7 augusti 2009

Nu är vi med barn...

...i alla fall till på söndag kväll eller måndag morgon! Kim är här och han kom igår. Så det är han som får inviga "Dalmatinerrummet" som det blir kallat ;) Jimi har precis tagit med sig Kim till Saxå så han får prova att slå lite. Det gillar han säkert.

Vad har annars hänt då? Jo igår såg jag till att fixa den där grejen jag skulle göra. Det gick bra! Det känns inte omöjligt alltså, så jävla gött! Nu är det bara att ta tag i saker på riktigt! Kanske blir lite kärvt i början, men det klarar vi ;)
På eftermiddagen igår var vi och hälsade på Jimis kompisar Anna, Markus och lilla Emma i Knuthöjden. Det var jättetrevligt! Så var vi iväg och badade också. Vilket Tarzan alltid gillar ;) Jag fick en ny kompis som smög in sin lilla hand i min och som jag grävde efter skattar mer. På kvällen grillade vi med Kim.

I förrgår blev det grillning hos svärmor. Blev även lite drickbart, i lagom mängd. Också trevligt såklart!

Nu ska jag ta med mig Tarzan och åka ut till Sikfors till Nilla. Hon är visst ensam hemma en sväng. Blir väl tjejsnack antar jag ;)

Sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda. Kan hända att Johanna och Claes kommer förbi beroende på hur de jobbar!

Bjuder på några bilder igen också :)

Tarzan badar



Darling


Liv och Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar