lördag 8 augusti 2009

HETT!!!

Idag är det allt bra hett ute! Såg inte ut att bli så först men det tog sig ;)

Johanna och Claes kom igår, precis som planerat! Jag och Johanna hann ju med att greja lite under dagen också. Vi grillade lite lätt som sig bör i det vackra vädret. Jag och Jimi hade ordnat med en massa tända ljus på hela altanen innan de kom. Så vi hann allt med lite mys och ett par kalla där ute först. Claes fick sin födelsedagspresent i efterskott hihi...3 stycken Kinderägg! Han såg iaf rätt nöjd ut :) Under kvällen drog även Jimi sin version av Pokerface (!!!!!). Om ni söker på Daughtrys version av den på youtube så förstår ni...mkt mkt bättre än orginalet som man tröttnat på...förövrigt så var det den första låten som jag och Jimi dansade till ;) Halloween 2008 *L* Världens bästa dag ;)

Nåja...vi stre väl ett par timmar innan de drog hemöver.

Idag har det inte hänt mkt än så länge. Kim stack precis iväg med sina kompisar och vi ska snart åka ut och bada Tarzan igen. Han älskar ju det :)

Ikväll skulle vi ha sprängt kyckling i Hammarn men de fick lite annat för sig så vi tar en kväll hos svärmor :)

Just...pappa blev dålig på semestern igår... igen liksom... denna gång ringde de ambulans... Fan orkar inte med det här mer!!! Att ingen fattar att de behöver göra en ordentlig undersökning, det händer liksom inget! Jag blir så förbannad!!! Är ju jobbigt för mamma med när det händer!

Nej nu slänger jag in lite bilder så får det vara nog sen!!!

Jimi löser korsord



Johanna & Claes



Claes när han byggt ihop alla sina Kinderöverraskningar



Jimi drar sin version av Pokerface

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar