onsdag 5 augusti 2009

Filmmys

Godmorgon!

Då var man alltså uppe igen. Jimi snickrar lite i rummet som vi jobbat en hel del med ;) Skönt att det blir färdigt. Vi ska ju vara barnvakt tors till sön så grabben ska få bo där så lite ordning måste det bli. Tänkte att jag idag skulle göra en sån där sak som gör mig nervös!!! Huuuu......gillar inte alls sånt därt men detta måste jag får gjort! Hmm jaja blir nog bra bara jag tar mod till mig...

Igår blev det filmmys i Hammarn hela eftermiddagen och ända fram till kvällen. Vi tittade på Hostel 1 och 2. Helt OK! Innan det fick jag och Jessica lite tid för tjejsnack då Jimi åkte iväg till en kompis en stund. Lägger in en bild på Engla i gungan :)

Yes yes...kanske dags att dra på sig något vettigt om jag nu ska ta tag i detta :)

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar