söndag 23 september 2012

Örebrotripp

Ja som rubriken lyder blev det en spontan Örebrotripp idag :) Mollies sista födelsedagspresenter är nu fixade (tänk att lilla godingen snart är 2 år!!!) och frysen är nu fylld. Måste säga att jag gillar verkligen köttdisken på Citygross! Just nu slappar vi bara i soffan och ska nog fortsätta med det resten av kvällen också. Behöver ladda upp inför jobbveckan som kommer. Tisdag blir en lååååång dag, det är egentligen min tidiga dag men vi har kvällsmöte och ingen kunde byta pass med mig tyvärr. Min plan är att försöka sova en stund och plugga lite inför nästa ICDPtillfälle de timmar jag är ledig innan mötet. På onsdag har jag unnat mig en semesterdag, det ska bli himla skönt att få vara ledig en dag mitt i veckan, guld värt hoppas jag. Veckan som varit har varit hur körig som helst + en förkylning på det... Har nog varit världens sämsta fästmö/sambo så lite  extra ledigt skadar nog inte ;)

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar