torsdag 26 april 2012

Torsdag

Och nu är det endast en arbetsdag kvar sedan är det ledigt i fyra dagar :) Jag unnade mig lite semester på måndag, det är jag faktiskt värd! Ska bli skönt att vara hemma med familjen!!!

Just nu hoppas jag på bra väder till ledigheten, har ju grillning mm inplanerat :)

Här hemma över vi lite på pottbesök för lilla damen. Hennes blöja är för det mesta torr på morgnarna och då sitter vi på pottan en stund ;) Det är väl i princip oftast då vi gör det. Men häromdagen provade vi på kvällen och då kom både nummer ett och nummer två ;) Tror att hon blev lite förvånad själv ;) Nu imorse satt hon en liten stund och utbrast sedan "ojoj kiiii" och sen kom kisset, hon tittade och pausade och sa "kiii" igen och fortsatte tills det var klart. Nu ikväll kissade hon också på pottan och visade att hon ville ha lite papper och sen visste hon precis vad hon skulle göra med det :) Väldigt kul att se och ja jag är stolt över lillskruttan! Men vi skyndar inte utan provar oss mest fram. Än så länge är hon iaf intresserad och då kör vi väl på.

Jaja nog om kiss och bajsprat... Idag har vi haft skräpplockardag på jobbet och även pysslat lite fina blåsippor :) Och när jag kom hem idag väntade en överraskning, kycklingpaj!!! Haha! Himla gott var det iaf ;)

Nu vill karln att jag ska vara lite social så vi höres ;)

1 kommentar: