torsdag 5 januari 2012

Snart slut på veckan...

Hallå vart tog tiden vägen!? Visserligen gör det inte så mkt, då är snart måndag här och då har den även snart passerat *håller tummarna hårt*.

Sitter här och blickar ut över vardagsrummet. Mollie har stökat till enormt mycket...men men det dröjer inte innan det är dags för henne att sova och då kan jag röja. Det "märkliga" är bara att när hon vaknat kommer allt fram igen...hmm! Idag ska de flesta julsakerna bort! Stjärnorna får faktiskt stå kvar i fönstrena månaden ut och kanske även julhissgardinen i matrummet får vara kvar tills jag bestämt mig för vad som ska upp i det fönstret. Jag skiter fullständigt i om "alla" säger att julen ska ut det eller det datumet. Jag gör som jag vill och stör nån sig då får de väl göra det då ;) Egentligen så tror jag inte att nån bryr sig. Men jag har umgåtts med människor som talat om för mig att jag ska sluta bry mig så mycket om vad andra tycker och göra som jag själv vill och känner för. Det svåra för mig är bara att sluta ta åt mig. Jag har alltid haft svårt att bara skaka av mig andras åsikter men jag jobbar på det! Det är ju jag som lever mitt liv och det är jag som ska trivas, jag behöver inte tillfredsställa en massa andra människor och göra det som är "rätt". Det absolut viktigaste är att jag och min familj har det bra, och det har vi, minst sagt ;)

Näe ni nu är det dags att försöka göra eld i kaminJÄVELN!

3 kommentarer:

  1. jag tycker iaf om dig för att du är just den du är.

    SvaraRadera
  2. Åh tack <3 Ja det ska bli riktigt kul med flytt :)

    Helt rätt Maria!! Du gör precis som du vill, när du vill! :) Man ska som sagt inte bry sig så jäkla mycket vad andra tycker! Precis, det viktigaste är ju att ni mår bra! :) Du är en sån fin människa precis som du är, fortsätt så!! :)

    SvaraRadera
  3. Du minns vad jag sa maria!Och inse ditt värde,detta året blir ett "no-bullshit" år definitift:)

    Jag är glad att ha dig i mitt liv,även fast vi sällan ses!Som jag sagt tidigare så är du så okomplicerad och lätt att umgås med,man kan liksom va sig själv,och det värdesätter jag högt!

    Puss o kraam

    SvaraRadera