lördag 21 januari 2012

Ett litet...

...inlägg får det bli. Från mobilen. Lördag förmiddag och sista helgen som föräldraledig. Det känns! Men det blir bra! De senaste dagarna har vi i princip bara tillbringat inomhus. Mollies mage har varit i obalans. En släng av magsjukan skulle jag tro... Hon har varit kinkig med maten och gnällig hela veckan. Torsdag morgon vaknade vi av att hon kräktes, typ bara vatten. Sen var hon inte pigg alls på hela dagen. Ville bara sitta i knät och halvsova. På eftermiddagen kom hon igång lite och var hungrig osv. Sen precis när jag skulle lägga ner henne för kvällen kräktes hon igen. Vi klarade sängen iaf! Den flyttades för övrigt in till vårt sovrum omgående och Mollie tvärslocknade. När vi la oss timmar senare hade jag svårt att somna och det dröjde inte innan jag hörde Mollies maga bubbla till och hon bajsade ner blöjan totalt i sömnen. 10 min efter blöjbytet kräktes hon ner hela sängen... Faaan vad ynklig hon var när vi var tvungna att ställa henne i duschen halv 2 på natten :( Det kom några tårar från mig med :( Sedan sov hon hela natten utan nåt och när hon vaknade var hon precis som vanligt, Goa glada Mollie!! Så igår mös vi inne, var bara ute en liten snabbis! Idag tänkte vi försöka oss på en promenad iaf! Hela familjen behöver luft!!! :)

4 kommentarer:

  1. Ååh... Stackarn! =( Låter skit tufft! =(

    Hoppas ni får en fin helg och grattis till nya jobbet! =D
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Stackars liten :( Hoppas lillan kryar på sig snart..Kraamar

    SvaraRadera
  3. Usch va jobbigt me magsjuka=( Noah och jag hade det oxå innan jul men han spydde bara en gång på dagis o sen en gång dan efter sen vart det inge mer...jag däremot vart skit dålig o spydde en hel dag=( Usch tur att hon blivit bättre nu=) Magsjuka är ju det värsta som finns=(

    SvaraRadera
  4. Naw lilla Mollie<3 kram Tina

    SvaraRadera