lördag 5 november 2011

Måste bara...

Kan inte låta bli att komma med ännu ett litet inlägg.

Jag är så glad över att åter ha en person i mitt liv, egentligen vet vi inte jättemycket om varandra eftersom vi levt våra liv på olika ställen under ett par år osv och nu har vi hittat tillbaka lite till varandra... MEN hon stöttar mig, talar om för mig att jag är bra, uppmuntrar mig, lyssnar om det är något och jag diggar henne asmycket! Hon är en cool brutta och en fin vän som jag också är glad över att ha i min bekantskapskrets! Alldeles nyss fick jag ett sms av denna människa... bara en önskning om en trevlig kväll, och lite annat. Sånt gör mig så glad. Lite spontanitet sådär, det kändes iaf som om att hon tänkte på mig och sånt gillar jag! Tack fina fina Jennifer!!! Längtar tills nästa dejt ;)

På sena eftermiddagen åkte vi ner till kyrkogården och tände ljus hos pappa och hos några andra fina änglar i himlen... Jag älskar kyrkogården desto mer när det är tända ljus överallt! <3

2 kommentarer:

  1. Tack vännen för ljuset hos Milia!! Det värmer ska du veta! <3

    SvaraRadera
  2. åhh vilket fint inlägg!blir alldeles rörd!är så glad att våra vägar korsats igen:)du är underbar!

    Kram!

    SvaraRadera