lördag 5 november 2011

Ladies Night!

Jisses vilken kväll! Fattar inte ens att jag orkar vara vaken nu. Det märks att man inte är van att vara igång ända till strax före 4...Jimi jobbar och mamma är inkallad som barnvakt som tur är! Kvällen då...

...god middag på Hellas och även en fin liten drink...Sedan dags för Conventum ;) Träffade härliga människor och minglade lite innan showen började! Herrejissus vilken show sen då!!! Jag har alltid haft en liten crush för Thomas Järvheden och det är INGET mot vad jag har nu!!! Den mannen den mannen... Helt jävla underbar!!! De andra var självklart grymma de med :) Slutet var helt fantastiskt och grabbarna sa många bra saker och många tänkvärda ord...sedan sjöng de en sång för alla tjejer och något som berörde mig enormt igår var när Nilla kramade om mig och sjöng med i refrängen och sa att det var för mig...sedan kom Jessica och vi tre sjöng de orden för varandra, "when I see your face there´s not a thing that I would change, cause you´re amazing just the way you are". Orden gick rakt in i hjärtat och det är precis vad det handlar om... Ni är underbara tjejer och jag är så tacksam och glad över att ha er i mitt liv och att få vara en del av era!! Ni har fått mig att omvärdera en del saker på sista tiden och ni har så rätt i det ni säger!!!

Efter showen var det dags för efterfest på Ritz! Där dansade vi och hade kul till stängning, och där fick vi en liten närmare kik på några av grabbarna i showen ;) Nöjd, glad, trött och med hjärtat fyllt av mycket kärlek till tjejerna "ramlade" jag in hemma, underbart att krypa ner bredvid mannen i mitt liv efter en hejdundrande kväll!!! Tack Nilla, Jessica, Malin och Susanne! Nästa år är det vi som är i Globen ;)

Måste bara tillägga att det även värmer oerhört i hjärtat när människor oberoende av varandra kommer fram till mig och talar om vilken fin och vacker dotter jag har! Henne gjorde vi bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar