tisdag 22 november 2011

Lindesberg

Idag har vi varit till lasarettet i Linde. Jimi hade äntligen tid på ögonmottagningen...dessvärre blir det en ögonoperation men det ska väl gå bra, bara jag som oroar mig över min stackars karl :( Efteråt tog vi en runda på Mejk och lunchade sedan i stan. En trevlig dag! Nu blir det en lugn kväll hemma...imorgon drar Jimi på jobb tidigt och jag och Mollie stressar runt här hemma innan hon ska lämnas hos sin farmor och även jag ska dra på jobb. Jag jobbade igår med och det var mycket mycket roligt precis som det ska och brukar vara med de små liven ;)

Näe nu ska jag assistera min karl i köket...vi gör en paj av gårdagens köttfärssås + en sallad till. Ska bli riktigt gott :)

Passar på att grattulera Jessica och Per till deras lilla son som äntligen sett dagens ljus! GRATTIS!!!!

3 kommentarer:

  1. Svårt att veta vad man ska ha med egentligen. Men smart det där med reseförpackningen.
    Alla sjukhus verkar "erbjuda" olika. Får man blöjor till lillen ända tills man åker hem tex?
    Om man stannar 2 nätter tex, får man mat där borta? haha vet ju ingenting. Går iofs höra när jag ska in till veckan. Finns ju iaf kiost=)

    SvaraRadera
  2. Men Annso din syster borde väl veta allt det där? Bara art fråga henne om
    Du är osäker, hon har ju också fött barn:)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket vännen <3
    Ja nu är han äntligen här och helt perfekt är han oxå ;)

    SvaraRadera