torsdag 15 september 2011

Tröööööött

Imorse ringde mobilen 07.19...hade precis somnat om efter att ha varit uppe och fixat välling till Mollie. Samtalet handlade om jobb och jag kunde inte tacka nej så det var bara att masa sig upp och bege sig mot Grythyttan. Jobbade idag med de lite större barnen, det var ganska länge sedan så det var kul :) Fick jobba över lite så den inplanerade sena dejten med Jensen fick ställas in :( Men tur var väl det för när jag hämtade skruttan hos sin farmor hade hon feber och var inte alls på bra humör :( Febern är inte alls som sist och jag håller självklart tummarna för att den snabbt gör över. Vore väldigt trist att behöva ställa in vårt Örebrobesök + övernattning där hos brorsan på lördag! Han fyller 40 på tisdag och det skulle vi fira lite lätt med god mat på lördag hemma hos dem. Men har hon feber så är det så, då blir vi hemma, så enkelt är det! Mollie somnade iaf ganska mkt tidigare än vanligt idag så det kan bli en tidig morgon imorgon. Det gör visserligen inget för jag är dödstrött!!! Det är nog ett under om jag håller mig vaken genom Robinson ikväll, men jag ska göra ett tappert försök.

See ya!

1 kommentar: