lördag 20 augusti 2011

Stressigt

Min födelsedag var bra!!! Den kom och gick i ett rasande tempo kan man säga.

Igår fick jag besök av Annsso, Elly och Jennifer och deras gravida magar ;) Mysigt! Och tack för presenten J!!! :D

Idag är det stress stress stress... Håller på och grejar för fullt...vi ska till Örebro på brorsans 40års fest och dessförinnan ska vi hinna med storshopping på Marieberg och 2 uträttningar åt fru Bark. Och nu mitt i all stress kom det ett par från Filipstad och köpte mitt gamla bord och mina stolar som har stått i källaren. Skönt! Lär väl ta och fixa till mig och sånt och packa lite som ska med. Men jag har INGEN ANING om vad jag ska ha på mig! Man vill ju vara finklädd men vi ska visst sitta ute under partytält och vad ska man då ha på sig?! Ordnar sig säkert...

Vi höres en annan dag! Trevlig lördag till er alla!

1 kommentar:

  1. Det var så lite så:) hoppas du gillade den:) och att du har riktigt kul på festen ikväll:D

    SvaraRadera