fredag 26 augusti 2011

Kaotiskt

Här hemma har det varit mer eller mindre kaotiskt men ändå inte... Mollie fick ju penicillin och blev bättre som tur var, sov och sover fortfarande väääldigt mkt mer än vanligt. Men, MEN igår fick hon en allergisk reaktion av medicinen så det var bara att åka ner med henne för tredje gången denna vecka. Det var ingen fara mer än att hon har utslag över hela magen, ryggen och lite av halsen, hon har iaf sluppit klådan man kan få! Dessvärre fick hon ingen ny medicin pga detta utan kroppen får klara det själv. Verkar som om medicinen hade hunnit få bort en del av dumheterna innan vi slutade iaf. Andra örat tycks det ha värkt hål på inatt och det var väl för väl! Lilla unge hade panikskrikattacker, snacka om att man känner sig hjälplös! Mitt i det hela var det självklart skönt att Jimi var ledig i onsdags...bara det att han åkte på ryggskott! Så vi har varit lite otursdrabbade denna vecka! Skönt är att Mollie varit sitt vanliga jag hela dagen idag, förutom lite skrik när hon haft ont och förutom att hon krånglar med maten. Men det är inget hon verkar lida av. SKÖNT!!!!! Jag däremot skulle behöva semester ;) Nej så illa är det nog inte, jag är bara lite trött men sånt är övergående ;)

Idag blev det ett besök hos Frizzan Frida och sedan åkte vi till Karlskoga och storhandlade på Ica Maxi!

Imorgon händer det roliga saker, nästan så att jag "glömt bort" vilken jobbig dag det egentligen är. Ett väldigt speciellt datum... det kanske är bra att jag har något kul att se fram emot imorgon så att jag inte sitter inne med tårarna rullandes från kinderna hela dagen!

1 kommentar:

  1. Ja det hade varit så kul att spendera kvällen med er alla men som sagt:/ .
    Så det är årsdagen imorgon! Ska tänka p dig, och hoppas att du kan ha roligt trots det!<3

    Stor kraaam

    SvaraRadera