tisdag 21 juni 2011

Dopet

Sådär ja nu är vår älskade lilla dotter döpt! Mollie Astrid Josefin! I söndags var det hennes dag och den gick strålande. Ceremonin i kyrkan blev precis som planerat och Liv sjöng 2 vackra sånger. Den ena av dem, "Det bästa som finns" har min gamla pluggkompis David skrivit och han skrev den samma dag som han fick veta att han skulle bli pappa. Från det att jag hörde den första gången bara visste jag att den skulle jag ha på mitt barns dop en vacker dag och så blev det! Den är såååå fin och det är den andra som hon sjöng också :) Mollie var glad hela dagen och supernöjd i kyrkan. Efteråt bjöd vi på fika i Församlingshemmet och även det blev en trevlig tillställning! Himla kul med både min och Jimis släkt på samma ställe + ett par nära vänner :) Tack alla som kom och tack för alla fina presenter!!! Tänkte bjuda er på ett par bilder. Tyvärr blir ju inte bilderna i kyrkan så bra och jag har inte fått bilder från alla än. Men några ska ni få se :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar