måndag 16 maj 2011

Måndag

Stoppa tiden, jag hinner inte med!!! Det har varit lite mkt med jobbet nu ett tag men snart tar jag sommar, troligtvis. Mitt vik är slut 3:e juni. Faaaan så jag kommer sakna dem!!!

Helgen gick i ett rasande tempo som vanligt. Men vi hade pappan hemma och det är det viktigaste :) I fredags var både jag och Jimi helt slutkörda så kvällen blev tidig. På lördagen blev det en del promenixande. Vi skulle b.la till Jonny och Annelie, och det slutade med att vi blev kvar länge :) Vi skulle grilla och de med så vi grillade helt enkelt med dem istället och Annelie och jag drack nåt glas vitt på deras underbara altan!!!! Sen gick vi hem och mös till schlagerjippot! Igår grejade vi lite hemma och besökte svärmor eftersom hon idag åkte utomlands, lyllos henne... Men men vi har iaf bokat 2 nätter på hotell i huvudstaden i sommar, bara Jimi och jag!!! Och idag bokade vi tågbiljetterna :) Och nu ikväll blir troligtvis kryssningen helgen efter bokad ;)

Javisst....det var det det...en liten uppdatering från mig :) Ledigt i 2 dagar nu och då blir det en massa bus med skruttan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar