tisdag 12 april 2011

Tänder

Häromdagen upptäckte vi att det var vasst i Mollies nederkäke...jomenvisst båda framtänderna är på gång och de känns mer och mer för var dag som går! Dessutom är hon dunderförkyld och har nu börjat hosta men ingen feber och humöret är på topp som vanligt, skönt! Ledigt idag, Jimi med men han är iväg på uppdrag redan så Mollie och jag tar oss nog en kortare promenad till affären iaf för när pappan kommer hem har vi lite att greja med ute :)

Igår stressades det hej vilt! Jag var helt slut vid sänggång men så är det ju ibland! Jobbade sent, hämtade Mollie, hann laga mat, äta och natta en riktigt övertrött tjej och befann mig på Familjeverkstan bara lite lite sent...Detta på drygt en timme. Jimi slutade jobbet när FV började så vi möttes i dörren...Blir ungefär lika imorgon, jag är ledig men har kvällsmöte...

Nix, ingen mer tid till detta finns nu! Tjo!

2 kommentarer:

  1. Hoppas Mollie blir frisk snart!!

    SvaraRadera
  2. Åhh jag förstår din längtan,det var verkligen en helt fantastisk upplevelse:)så coolt!!!
    Hoppas vi kan träffas ngt i påsk,tiina skulle väl komma till hfs också,jag blir där över helgen iaf=) vore sååå kul=)

    Kram!

    SvaraRadera