tisdag 15 mars 2011

Tisdag

Vädret är väl bara för underbart va?! Igår hann vi med 2 promenader, först hela familjen och sedan med Jessica och Emil :) Under tiden var Jimi hemma och bakade bröd som han bara svor över ;) Men fasiken så ljuvligt det smakade! Framemot kvällen kokade jag ihop en linssoppa som även den smakade ljuvligt :) Den ska avnjutas även idag! Och vi ska promenera även idag såklart!!!

I söndags begav vi oss till Monika och Åke. Det blev en väldigt härlig eftermiddag/kväll där.

Just nu sitter jag här och funderar på en massa saker...
Mollie ligger på golvet och leker...Det är helt sjukt vad rörlig hon blivit på bara ett par dagar! Babysittern kan man knappt använda för den försöker hon ta sig ur och babygymmet har vi inte använt på ett tag och direkt vi tog bort det blev hon en livligare tjej. Jag kan bara konstatera att en filt på golvet nog är det bästa, iaf här :) Slänger in ett gäng bilder och startar dagen tror jag :)



               
                                                                     




                     

3 kommentarer:

  1. kommer nog ner första helgen i april, då vill jag boka dejt med er, går d styra upp?

    SvaraRadera
  2. vilken sötnos hon är!har sagt det förr men hon är väääldigt lik mamma<3

    KRAM

    SvaraRadera
  3. hon är en kopia av din mamma! haha. men mycket söt =)

    SvaraRadera