tisdag 22 mars 2011

Tisdag igen

Dåligt med uppdateringar här nu men tiden bara rusar förbi! Det är så mycket som ska hinnas med när jag är ledig men så är det ;) Under helgen har Jimi varit ledig och vi har ägnat oss åt promenader och hemmamys! Vi tog oss även en glidartur till Grythyttan och upptäckte att Neerings var öppet så vi syndade med årets första glass för bådas del. Den var jag värd när jag är så duktig annars, ibland måste man få synda, bara det inte blir för ofta och i för stora mängder!

Igår var det en sån där hektisk dag hos familjen Hansson/Fiedler. Eller iofs kanske inte så mycket för Herr Hansson...han började jobba klockan 17.00, jag slutade 16.45, mamma slutade 16.30 så hon fick skynda sig hit ;) Men jag hade sån tur att jag hann hem och hann se Jimi i dörren innan han stack :) En timme senare befann jag mig på Familjeverkstan och hade nästan 3 riktigt bra timmar tillsammans med det sköna gänget där. Så Jimi var hemma före mig igen...hua...var smått slut sen så jag slocknade i soffan... Kändes mindre bra att knappt hinna se Mollie igår men det tar vi igen idag och imorgon då det är min tur att vara ledig :) Jag hann iaf med att prova lite ny mat med Mollie igår och för första gången tror jag att vi hittat något hon verkligen gillar!!!! Grönsaker och kalvkött! Hon mumsade för fullt och var supernöjd! Hoppas hon gillar det idag med :)

Mjaha....ska nog sätta fart för strax är Jessica och Emil här, vi ska promenera lite :)

2 kommentarer:

  1. Man syndar inte när man unnar sig något som man är värd :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att höra att du är nöjd,gör ju att jag blir mer säker på min sak:)

    Föll för att den var så lättkörd,och lätt att fälla ihop:)

    ÅH NEERINGS!GEEE MIG:) vet du det bästa;? dom säljer glass från nerrings på ett ställe här i stan,iaf gjorde dom det förra sommarn,fast det blir ju inte samma sak!Gud så gott:)

    Vore kul att träffa dig o Mollie nångång!
    Kram

    SvaraRadera