torsdag 13 januari 2011

Torsdag

Här har man varit uppe med tuppen, för att vara jag nu före tiden i alla fall....Det har blivit en vana att sova till runt halv 10 tiden eftersom Mollie sover ända tills dess ;) Men idag gick jag upp alldeles ensam strax före 8. Detta eftersom jag skulle till Grythyttan och hälsa på! Om en vecka börjar jag nämligen jobba, 50%. Under 4 månader. Yes en del tycker att det är tidigt eftersom Mollie är så liten men det är mitt/vårt val och jag lär ju iaf få prova ;) Personligen kan jag tycka att det ska bli nyttigt för oss allesammans. I vilket fall som helst så kändes det kanon så fort jag klev innanför dörren där :) Har jobbat där en hel del förut och det är toppenkollegor och goa barn så det ska bli skoj :)

Jag har redan blivit av med min fina förlovningsring :( På grund av att gravyren var fel i min ring, så går det när man har en karl som stavar sitt namn lite annorlunda ;) Vi såg det direkt när vi hämtade dem förra veckan men hade vi lämnat in dem då hade vi inte kunnat förlova oss det datumet som vi bestämt... Känns lite småtrist att vara nyförlovad men utan ring :( Men det ska väl inte ta för lång tid tills jag får tillbaka den!

Såg nyss att min Iphone 4 finns att hämta ut på Ica!!!!!! Iiiiiiiiiiii så spännande!!! Väntar bara på smsavisering eller en avi från posten så blir det raka spåret ner och hämta ut den :D

Men nu har jag inte tid med detta mer... Nu ska jag gosa med min fina familj :D

1 kommentar:

  1. Det där känner man ju bäst själv, det kan ju aldrig nån annan säga vad som är rät eller fel! Grattis till förlovningen återigen - det var oväntat, ni skulle ju aldrig gifta er sa du ju din luring =) Kul med lilla Charlie...de tog mig nån minut att lista ut hur nya lille Charlie och Mollie blir släkt...Charlie måste bli Mollies kusinbarn, eller är jag helt ute och cyklar? Ses vi på måndag?

    SvaraRadera