tisdag 11 januari 2011

Första inlägget

Då blir det det första inlägget med privat blogg! Känns skönt ;) Den egentliga anledningen till detta är att jag tröttnat på anonyma kommentarer... Visst det finns de som är anonyma som ändå på något sätt ger sig till känna sen finns det andra som kanske inte alla gånger är så speciellt trevliga! En av dessa har jag ändå lyckats avslöja då denne råkat försäga sig ;) Men nu vet jag vilka som är mina läsare. Vi får se hur länge detta håller i sig ;)

Annars då...första dagen som förlovad också. Det känns heeeeelt okej (läs underbart, fantastiskt etc...)! Vi hade ju lite kalas här hemma igår eftersom Jimi fyllde år så det hela skedde tidigare under dagen i största hemlighet... Gissa om våra besökare blev förvånade och glada?! För intresserade kan jag tillägga ett giftermålet sker inom 7 år ;) Men jag gissar mer på inom 5 ;) Det kan helt enkelt bli när som helst.......

Igår var vi också väldigt förväntansfulla på en annan grej...under natten hade Jimi agerat BBchaffis åt Lenny och Sanna. Hela dagen och hela kvällen väntade vi på besked och runt 21 tiden föddes lilla Charlie tillslut :D Så Jimi fick en fin present och Mollie är numera inte minst i släkten längre.

Dags att ge sig...potatisen har nog kokat färdigt....:)

1 kommentar:

  1. Tack för titten idag...=)
    Fantastiskt söt liten tjej ni lyckats få till...=)
    Kraam

    SvaraRadera