söndag 30 januari 2011

Söndag!!!

Inte många timmar egentligen (9,5), sen går Jimi av denna eländiga jobbhelg!!! Så imorgon är han LEDIG vilket betyder ännu en härlig familjedag :) Vi ska bege oss till Örebro, lite oplanerat....... det blev datahaveri igår! På Jimis dator och det är i princip bara den vi använder eftersom denna, min, inte är mycket att hänga i julgranen! Det är inte hans heller så vi har länge tänkt köpa en ny men nu känner vi oss illa tvungna. Så förhoppningsvis hittar vi något imorgon. Vi har tittat ut ett par stycken som vi ska kika mer på :) Vi tänkte även hinna med Ikea men kanske inte så mycket mer än €så eftersom vi har en tid på Bvc på eftermiddagen. 

Igår busade Jimi med Mollie så hon kiknade av skratt och äntligen lyckades jag filma när hon skrattar!!! Meeeen iTunes är bara installerat på den havererade datorn och innan det skulle vara ordnat på denna skulle jag ha blivit galen!!! Sånt tar evigheter på denna sega skit ;) Så dessvärre kan jag inte lägga över filmen här och bjuda er på den. Men vi har externa hårddisken inkopplad och där fanns det en massa gamla bilder :) Bjuder på nån iaf!!!

Den första här är visst den allra första bilden som jag och Jimi fastnade på tillsammans. Lite drygt ett år innan vi träffades, på juldansen...Vi visste inte ens vem den andra var då... Jimi råkade hitta den av en slump :) Vad jag, Mumin och Carro håller på med här har jag ingen aning om. Risk finnes att jag var smått överförfriskad vid detta tillfälle...
 En väldigt tidig bild på oss      

Juldansen 2008

En av många tokbilder som finns på Nilla och mig :)

1 kommentar:

  1. Grymt kul o gå igenom gamla kort..man kan hitta mycke skoj som man missat förut...hihi
    Kraam

    SvaraRadera