torsdag 27 januari 2011

Jobbdag!

Denna dag bjöd på jobb! Och ja jag TRIVS! Jag älskar det jag pysslar med, man får sååååå mycket tillbaka av de små. Jag har iaf aldrig ångrat mitt yrkesval det är ett som är säkert! Sen självklart finns det dagar som är jobbiga osv men i det stora hela är det toppen :D Men visst saknar jag min lilla skrutta när jag jobbat men vi har våran egna lilla kvalitetstid när jag kommer hem. Skulle iaf aldrig palla att jobba varje dag när hon fortfarande är så liten!

Igår hade vi en mysig liten familjedag sådär mitt i veckan när Jimi var ledig :) Han var dock tvungen att lämna oss en stund för en tripp till bilbesiktningen men sen var han hemma resten av dagen :) Vi pysslade med en massa hemma, tog oss en promenad och verkligen njöt av att vara bara vi. Det gör vi iofs allt som oftast men igår blev det lite extra :D När Mollie hade somnat för kvällen blev det soffmys och ett ganska ordentligt skrattanfall för både mig och Jimi ;) Så kan det gå :)

I förrgår fick jag mig lite kvalitetstid med Jessica också! Underbart!!! Det var ett tag sen så det var mycket välbehövligt!

Strax dags för Sveriges värsta bilförare, såååå kul program! Trist bara att Jimi jobbar till 9 så jag får inget sällskap och ingen som kan skratta med mig, men sen så!!! *L* Tänk att det fortfarande pirrar i kroppen när jag vet att han snart är hemma, även fast vi ses varje dag! Det är en underbar känsla!

3 kommentarer:

  1. Det är det som kallas K Ä R L E K ! ! !

    SvaraRadera
  2. Mmm den där känslan finns kvar hos mig oxå...när det pirrar riktigt ordentligt;)

    SvaraRadera
  3. Ja visst e de för härligt...=)

    SvaraRadera