lördag 4 december 2010

Kycklingwok

Ikväll när Jimi kommer hem från jobbet ska han bjudas på kycklingwok! Riktigt gott blev det ;) Idag har jag roat mig med lite städning medan Mollie fick riktigt fart på babysittern ;) På eftermiddagen fick vi Lena, Robin och Trude på besök, jättetrevligt! Mollie fick paket nu igen med jäääättefina saker *tack* Gårdagen sprang förbi i ett rasande tempo. Jag och Mollie var på besök hos Jennifer och Mira, Johanna och Noah var också där :) Tiden går verkligen fort när vi umgås! När vi kom hem blev det en promenad ner på byn. Vi skulle bara gå en liten vända och sen skynda oss hem och äta i bra tid men vi träffade så mycket trevligt folk så promenaden blev längre än väntat. Det gör ju iofs inget så länge man har trevligt! Vi stötte b.la på Anna och Markus och huxflux var det bestämt att vi även i år ska ha julvaka med dem. I år blir det hemma hos oss så på hemvägen började jag och Jimi redan planera vad vi ska bjuda på, förutom den obligatoriska julskinkemackan förstås ;) Kvällen spenderades hos svärmor med lite Idol. Lenny, Sanna och Adam var där när vi kom, alltid kul att se dem! Nu dröjer det inte innan deras lille är här!!!!!! :) Nope, nu har jag inte tid för mer för nu vaknar Mollie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar