söndag 21 november 2010

Sjukling

Vi har en liten sjukling i huset :( Nästäppt är hon det lilla flickebarnet :( Jag har oroat mig hela dagen! Ringde sjukupplysningen imorse så jag vet iaf hur jag ska bete mig. Ingen feber på den lilla och hon mår som vanligt i övrigt vad det verkar. Den enda stunden jag varit utomhus idag var på förmiddagen när jag åkte till Lenny och Sanna i Grythyttan och lånade deras NäsFrida och lite annat. Näsfridan är grym, men Mollie skriker så fort den kommer fram! Men den fyller sin funktion och den lindrar ju hennes besvär...Vet ej om de finns att få tag i på Apoteket här i byn, men en sån ska vi inhandla! Vi får väl se hur natten går men det ska nog inte vara någon fara :) Hoppas det iaf! Natti på er!

1 kommentar:

  1. Nämen fy, lilla pluttan hoppas hon blir frisk snart! - Skickar en läkande tanke ♥

    SvaraRadera