måndag 22 november 2010

4080

Idag har Jimi varit ledig och hela familjen tog sig en välbehövlig sovmorgon. Mollie sov jättebra inatt, vilket vi såklart tyckte var skönt! Hon är bättre idag men Näsfridan används fortfarande.

I eftermiddags var det dags för ett besök på BVC. Jag tippade på att Mollie skulle ha gått upp mer i vikt än vad hon gjort. 4080gram väger lilla tjejen, som blir 7 veckor imorgon, nu. BVCsköterskan sa att det ser bra ut, hon följer sin egen kurva och hon var ju liten när hon föddes så det var inget konstigt att hon inte gått upp mer. 

Efter besöket där åkte familjen till svärmor för att leta efter lite kort på Jimi som liten. Jag håller ju på med Mollies första år böcker (ja hon har 2 stycken). Jag tänker se till att de blir välfyllda ;)

Tidigare idag fick Mollie agera fotomodell ;) Vi tog bilder till julkort och gjorde även i ordning för ett par stycken almanackor som några utvalda ska få i julklapp :) Vi blev riktigt nöjda med bilderna till julkorten! Hon var så söt såååå, hihi!

Nu kallar karln här bredvid, vi ska glo på en film innan sängdags *myyyys* 

Ps. Det blir dåligt med bilder när jag använder min dator, den är aaaaaalldeles för seg att föra över bilder till! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar