lördag 27 november 2010

Mollie är förälskad!

Japp så är det! Min lilla flicka har redan sin första förälskelse. Det verkar inte bättre än så iaf ;) Det började i förrgår när vi besökte Hammarn en stund. Sami var där och Mollie satt i mitt knä och flörtade med honom. Igår skulle vi dit på middag och idolmys och återigen var Sami där. Hon lyste ju upp direkt ;) Hon skrattade och log så fort han kom i närheten, när han gick undan blev Mollie ledsen... Jag tror att Sami blev lite smått betuttad i Mollie också, han bar omkring på henne och kom och tittade och busade lite med henne 3 gånger innan han kunde gå ;) Jaja...nog för att det ska börjas i tid men lite kan hon väl vänta, haha!

Kvällen i Hammarn var iaf TOPPEN!!! Det blev en grymt god fläskfilé som Patrik fixat till och en minst lika god sallad som Jimi knåpade ihop. Jag säger som Jessica: "Vänner är livet".

Annars igår hann vi med en promenad till BN, Ica osv...Skönt även om det var lite småkyligt ;)

Jimi åkte nyss hemifrån, julbord med jobbet. Jag och Mollie myser en stund till framför brasan och skidåkningen. Men snart ska vi ta en promenad upp till svärmor och sedan till BN för att köpa garn. Imorgon kommer Astrid syster till Hällefors och hon ska sticka raggsockor till Mollie bara vi fixar det garn vi vill ha! Hoppas på att hitta nåt fint där nere då...Ikväll myser vi hemma :)

Ha en trevlig lördag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar