torsdag 25 november 2010

Beslut och sånt

För ganska så precis ett år sedan togs en massa viktiga beslut gällande min och Jimis framtid. Det är lite roligt hur det kan bli egentligen. Nu är vi sambos och har vår lilla tjej här hos oss. Det är helt otroligt hur mycket jag älskar min fina lilla familj! För ungefär 2-3 veckor sedan tog jag viktiga beslut gällande mig själv och det håller jag än så länge fast vid! Innan Mollie föddes tog jag och Jimi ett beslut om hennes framtid vilket vi började jobba på med start idag. Vi öppnade 2 olika sparanden till henne. Jag anser att det är viktigt, mycket eftersom mina föräldrar inte hade möjlighet att ge mig det när jag var mindre. När jag själv började tjäna pengar började jag tänka till och det är jag idag glad för. Vi vill försöka ge Mollie den chansen iaf och vi ska försöka så gott vi kan. Nu när man är föräldraledig är det kanske inte det enklaste men vi ska som sagt försöka. Annars har jag själv idag tagit ett annat viktigt beslut men det väljer jag att hålla för mig själv, det blir nog enklast så, tills vidare ;)

Som plåster på såren för ett kanske halvtrist inlägg bjussar jag på en bild på Mollie när hon somnade i soffan igår.



2 kommentarer:

  1. Nu blir jag nyfiken på det beslutet ju=)
    Kom ut med er någon dag på kaffe/te/fika.. ha ha. Kram/A

    SvaraRadera
  2. hon börjar bli stor lilltjejjen:)
    håller med dig,kommer också att börja spara till mina ev framtida barn så fort jag har möjlighet,hade precis som du,ingen som sparade åt mig:!

    KRam

    SvaraRadera