tisdag 21 september 2010

Utskriven!

Jag blev utskriven igår efter lunch!!! Gissa om det var skönt att komma hem!!! Jag är ordinerad vila och det är många som har koll på mig, men helt ärligt, jag orkar inte göra någonting! Jag känner av det direkt, jag känner mig helt slut även fastän jag sovit underbart inatt. Som en vän sa till mig, det finns en anledning till att de säger att man ska vila mot slutet och det förstår jag nu. Kroppen säger verkligen nej och huvudet värker om jag gör för mycket. Jag är glad att denna händelse har fått andra att inse vad som faktiskt kan hända om man inte lyssnar på sin kropp! Önskar ingen att ha det såhär faktiskt, jag oroar mig ständigt för lilla Stigbritt därinne som verkligen är en Stickan som det ser ut. Har jag inte känt att lill*n rört sig på bara en liten stund kommer tankarna direkt vilket säkert gör att blodtrycket stiger...detta är SKIT men snart är det över hoppas jag, bara Stickan är frisk!!! På fredag ska jag in till spec.mvc på bedömning, på ett sätt önskar jag att de sätter igång mig men samtidigt önskar jag att det sker hemma. Det blir som det blir, som sagt bara Stickan mår bra!!!! Först ska jag iaf klara ett besök hos BM imorgon, är trycket inte bra blir jag inskickad redan imorgon igen. Dagens ansträngning blir en dusch sen är det soffläge som gäller tills Jimi kommer hem ikväll. Ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att allt går bra o att du får vara hemma tills det är dax...Se till o ta hand om varandra o du...de e ju faktiskt perfekt väder för att mysa ner sej i soffan o bara slappa...=)
    Kraam

    SvaraRadera