tisdag 7 september 2010

Tisdag

Lugn dag. Umgåtts med Nilla och Jessica, vi åt god lunch och kollade på SATC 2 :) När jag kom hem drog jag igång ett bullbak. Väntar på att de ska ha jäst färdigt så jag kan häva in dem i ugnen. Gjorde ett extrabesök hos BM igår. Trycket var lägre och hon trodde fortfarande att det berodde på sömnbristen. Knaprade alvedon igår för att bli av med huvudvärken och det hjälpte till viss del. Men nu är jag iaf konstant trött och sliten men försöker hålla humöret uppe ändå. Jimi pysslar om mig som bara den, jag är lyckligt lottad. Inatt vet jag inte vad som hände men jag vaknade helt plötsligt av att jag höll på att spy rätt över honom. Men det blev inget iaf! Var nog en sur uppstötning pga att jag låg på rygg just då, det trycket väl på lite. Men otäckt var det, blääää...

Nog om det... ska hoppa in i duschen innan bullar ska in i ugnen och maten ska lagas! Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar