torsdag 23 september 2010

Förvärkar

Karln är på jobbet, jag och Tarzan myser så gott det går. Jag har ont, förvärkar, men det är väl som det ska vara :) Hoppas det sätter igång snart. Från början var det ju beräknat till imorgon så vem vet ;) Igår var jag hos BM och kollade blodtrycket, 140/90 trots att jag en timme tidigare hade tagit medicin så det var på gränsen till att hon skickade in mig igen. Men jag hade ingen äggvita så vi avvaktar till imorgon då jag ska in till spec.mvc på bedömning. Jag känner av huvudvärken då och då men jag gör saker i mitt eget tempo, med små steg så det går! Det blir mest enkla hushållssysslor. Igår var jag helt slut av att ha varit nere i källaren och kört igång tvättmaskinen och sedan tagit en dusch. Men vi kom iaf ut en sväng i skogen så Tarzan fick springa av sig, snacka om att han var lycklig ;) Nu är iaf grejerna i BBväskan omtvättade och nerpackade ännu en gång haha! Idag var jag på föräldragrupp också, sista gången. Det var riktigt intressant och nyttig fakta! Ska bli spännande att ses när alla har fått sina små. Tänkte dra igång lite Melrose place nu, är snart klar med tredje säsongen. Fattar inte hur jag kunnat snöa in på det men det är lite lagom, man behöver inte tänka så mycket...haha!

Tack alla som skickar gulliga kommenarer här och där, alla tankar värmer massor ska ni veta :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar