fredag 24 september 2010

Bedömning

Ja och bedömingen är att bebis mår bäst av att vara kvar i magen ett tag till tydligen. Morr säger jag! Den får gärna komma ut till oss NU helst nyss ;) Det blir ett nytt besök i Örebro på måndag. Ctg:t såg bra ut, bebisen var lite livlig och hade ganska så hög puls där en stund men det var tydligen helt OK. Ingen äggvita men fortfarande högt blodtryck. Så det är bara att vila vidare och se vad som händer. Alvedon är jag tydligen tillåten att proppa i mig hur mycket som helst för att slippa huvudvärken. Det var visst bättre med en regelbunden dos för att slippa den där extrema värken som jag haft så vi kör väl på det då, tror jag.

Nåja, hemma nu, elefantfötter är resultatet av dagen i staden...det blir högläge nu och en liten tupplur = mycket behövligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar