söndag 8 augusti 2010

Söndag men snart måndag

Helgen är över. Den har varit helt okej, bjudit på en massa planering, umgänge med Lenny och Adam hos svärmor, massor med mys, pusslande, besök hos Ulf, besök hos Daniel, besök av Johnny, Annelie och Evelina, söndagsmys i Hammarn och nu vidare söndagsmys hemma. Kort och gott sammanfattat. I övrigt gick jag in i vecka 33 idag och bebisen är livlig som bara den :D Dessutom letar jag alternativ till de namnen som vi redan har bestämt ifall att det skulle visa sig att de inte passar. Svårt det där, Jimi är lite kinkig och det är väl jag också egentligen. Men som det ser ut står vi fast vid de vi sagt hela tiden. Det märks väl om någon hinner norpa dem först men det hoppas jag såklart på att ingen gör ;) Än så länge är det lugnt hihi! Nåja, får se vad morgondagen har att bjuda på. Säkerligen hemmafix! Någon dag blir det Örebro, vilken återstår att se. Vi tar dagen som den kommer. Jag måste baka mera bullar någon dag också! Och just ja! Den där 25årsdagen närmar sig också.......*ångest*

Natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar