måndag 9 augusti 2010

Målning

Idag har jag målat garderoberna i bebisens rum, 2 strykningar och jag räknar med en till. Blev även målning av lister osv nerför källartrappan. Jimi grejade med garderobsdörrarna i hallen. Det är så skönt att hallen nästan är klar! Efter att tapeterna kom upp och de nya möblerna flyttade in har liksom dörrarna legat på is... Men fortfarande är det saker kvar som ska göras. Nu värker ryggen men halsbrännan är dock borta då jag äntligen införskaffat mig Novalucul! Behövligt nu när halsbrännan kommer dagligen :( Jag ska inte klaga, ute i köket står karln och slänger ihop en kycklinggryta med kokosmjölk och massa goda grönsaker! Det ska bli gott, och till det tar vi sista Saw-filmen :)

1 kommentar:

  1. Ujuj vad ni jobbar och står i...Får ångest över allt jag borde göra här hemma..;) Får komma förbi och få lite inspiration av er kanske?;)
    För halsbrännan rekomenderar jag verkligen Pepcid Duo...Led mycket av halsbränna innan OP, Pepcis is the shit...!;) Kraaam!

    SvaraRadera