onsdag 25 augusti 2010

Onsdag

Shit onsdag!!! Jimis semester är snart över och jag vill verkligen inte det!!! Så säger väl alla, men men... Bara att bita ihop! Men det är ju så skönt att ha honom nära hela dagarna och speciellt när jag orkar allt mindre. Jaja...i måndags hämtade vi hem VAGNEN!!!! Och ja jag är riktigt NÖJD!!! Var lite osäker till en början men nu känns det så bra :) Byrån kom också med hem, gardiner och lite annat smått och gott med ;) Igår och idag har vi haft frukostgäster, Jessica och Engla. Riktigt mysigt! Igår blev det även tacomys hos Nilla, Alex och Emanuel på kvällen :) Idag har jag även hunnit med provtagning och ett besök hos BM. Allt är som det ska vara, skönt! Nytt besök nästa vecka :D Trombocyterna stiger, vilket är den stora förvåningen, känns helt sjuk så som de stigit nu på slutet. Min läkare sa att kommer de över 100 är det ett mirakel. Förrförra gången låg de på 98 och nu på 108!!!!! Känns himla gött inför förlossningen som närmar sig, speciellt när de tidigare närmat sig 50 strecket (vilket inneburit behandling som jag nu slipper).

Just ja! Vi var på bildspel om förlossningen på USÖ i måndagskväll också. Riktigt intressant och lärorikt. Fick svar på en hel del och nu känner jag mig ännu mer redo, det ska bli riktigt spännande :)

Nu tar vi kvällen efter dagens lilla utflykt som jag och Jimi gjort ;) Vi ska äta gott och kika på Fångarna på fortet. Vi höres ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar