söndag 22 augusti 2010

34+0

Och tiden rullar på som vanligt. Det har varit lugnt på bloggfronten ett par dagar nu, men vi har ju semester så. I onsdags blev jag alltså 25 år! Herregud! Nu är jag fasiken gammal på riktigt ;) Men ungen är ju på gång så ;) Tårtan var jääääättegod iaf och jag fick fina presenter. Jag är visst svår att köpa till men min Jimi han kan allt ändå, han är duktig på det där med att träffa rätt. Jag fick b.la ett halsband och jag älskar det sååååå! Precis min stil! Bild följer längre ner... Kvällen tillbringade vi ensamma med god mat och mys, precis som det ska vara :)

I fredags var vi iaf i Örebro och blev lite lite klokare angående bilbekymren men vi ska in på fredag igen till Danne. Byrån vi skulle ha till bebisen var slut så den hämtar vi nog imorgon istället. Självklart kom vi hem med en massa annat, b.la ännu ett bäddset till spjälsängen som numera är monterad och klar! Vi passade på att gå på bio också, Inception! Den var riktigt riktigt bra men det gällde att hänga med hela tiden. Jag satt på spänn i 2,5 timme och ja jag klarade det utan ett endaste toalettbesök! Det är fan en bedrift.

Igår hamnade vi lite spontant hemma hos en av Jimis bröder på Björnvägens tjusigaste altan ;) De hade en liten tillställning som vi plankade oss in på, hur trevligt som helst. Imorgon bär det alltså av till Örebro igen, vi ska till sjukhuset på kvällen och kolla på ett bildspel på förlossningen, spännande! Vi ska även hämta hem barnvagnen och förhoppningsvis lite annat med :) Det var nog allt för nu...lär försöka få liv i karln, vi ska få fikagäster från kanske 2 håll, till och med, idag.





2 kommentarer:

  1. Den altanen spanar jag alltid in när jag passerar och säger till Rasmus: Titta nu, titta NU...!;)
    Grattis i efterskott vännen!! Fin liten kula du fått..;) Kraaam!

    SvaraRadera