måndag 2 augusti 2010

Mer jobb!

Ja men tro det eller ej! Jag ska jobba denna vecka också, halvtid, 12.30-16.30. Utmärkt! Egentligen gjorde jag sista dagen i torsdags men imorse ringde det ;) Det gör mig inget alls. Jimi går på semester på fredag och jag har mest funderat på hur jag ska lyckas få tiden att gå denna vecka då jag inte hade minsta lilla grej inplanerad. Så jag är bara tacksam :) Sen är det nog över för min del. Får väl se hur det går med tanke på att jag har ont osv men jag härdar gärna ut en vecka till :)

Ska försöka mig på att ringa försäkringskassan igen, lär ju fixa lite med föräldrapenningen som jag inte alls förstår mig på. Dags att ta tag i det nu kanske... ringde förut men belastningen var så hög att jag blev bortkopplad :( Typiskt! Det kanske är värre för att det är måndag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar