lördag 31 juli 2010

Tråkig lördag :(

Usch usch usch!!! Jimi jobbar, dåligt väder är det och jag har inga planer för dagen :( Usch vad jag inte gillar detta!!! Jag får trösta mig med att gårdagen var så bra istället. Jag fick besök av Tiina, Johanna och Noah. Vi fikade på bullar mm och pratade skit i flera timmar. Mysigt värre ;) Och det var riktigt roligt att träffa Tiina för det var evigheter sedan! Man får väl utnyttja tillfällena då hon är i byn på besök om det går. På eftermiddagen hälsade jag och Jimi på hos hans ens syster, Susanne och sedan handlade vi en massa gott och åkte hem och gjorde tacogratäng och kollade på film. Det var vår kväll det, alldeles perfekt.

Inatt har jag sovit oroligt, pga foglossningen antagligen. Det gör ont så fort jag rör mig i sängen och jag vet inte om det gör ont pga det eller om jag är kissnödig. Otroligt jobbigt då jag inte vågar chansa utan självklart går upp på toa, vilket inte alltid är det lättaste eftersom det gör ont att resa sig upp. Bläää säger jag bara! Det är i alla fall skönt att besvären inte är lika på dagen, än så länge.

Hoppas ni får en bra dag, ska se om man kanske kan hitta på något att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar