onsdag 21 juli 2010

Onsdag igen

Ojoj vad tiden går! Ca 10,5 vecka kvar till BF och så mkt att hinna med där innan ;) Idag kom ännu en liten bebis till världen! Nu var det Johanna och Claes tur att få sitt lilla gossebarn, som man väntat på det!!!! ÅÅåh vad härligt för dem och inte dröjer det innan det är vår tur :) Jag har börjat få ont på nätterna och när jag ska upp osv. Men än så länge är det hanterbart! Och nu kan vi känna bebisen i magen när man klämmer lite, hur mysigt som helst ;) Man känner liksom hur den flyttar sig och det blir alldeles hårt på en del ställen :) På måndag ska vi på läkarbesök i Örebro och det ser vi fram emot.

Annars har en av mina farbröder och hans fru från Österrike varit här och mellanlandat på sin genomresa. Det var så kul att träffa dem, det var ett par år sedan. Så i söndags ordnade jag grillning för 9 personer här på altanen. Brorsan och hans familj var ju också med och mamma såklart.

Jobbet är finemang, dödsskönt att jobba 4 timmar om dagen och ha lediga fredagar. Nu är det inte många dagar kvar dock.

Nu ska jag sysselsätta hunden en stund och sedan antagligen bege mig ut för att städa ur audin om jag finner energin till det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar