onsdag 30 juni 2010

Krångel

Avskyr krångel! Det har krånglat varje gång jag ska ta mina prover nu! Typiskt! Läkaren säger en sak, barnmorskan säger ungefär samma sak men på Labb då säger de annat! Bläää på er allesammans ;) Varför kan det inte bara fungera? Jädra pappersland man lever i ibland! Nåja, nytt försök imorgon! Det enda positiva är ju att jag slapp nålarna en dag längre ;)

Annars har det inte hänt överdrivet mkt idag, jag och Jimi har haft en riktig slappardag än så länge... I like it! Mamma har nyligen varit här och käkat lunch med oss. Jag somnade på soffan direkt efter. Är inne i en trötthetsperiod igen. Den smyger sig på när man minst anar det ;) Nu verkar det som om min karl tröttnat på lugnet, han har dragit fram tapetrullarna, antingen hjälper jag till, eller tar reda på tvätten eller skruvar spjälsäng, vi får väl se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar