tisdag 29 juni 2010

Handlat :)

Igår stack jag och mamma till Örebro TIDIGT och lyckades komma hem SENT! Till och med så sent att maten inte hann vara klar tills Jimi kom hem från jobbet, fy mig! Vi var inne mest för att hämta vår nya spjälsäng som Petra och Jenny så snällt fixade åt oss på söndagen, åååå den är så fin så :) Vi passade på att shoppa loss ordentligt också och jag fick även med madrasser och allt som behövs till spjälsängen. Så igår öppnade jag plånboken rejält, men det måste man väl få ibland? Stigbritt ska väl ha lite bra saker ;)

Idag har jag jobbat, det var kul! 6 timmar i gassande sol, jag klagar inte :)

Midsommarhelgen var hur bra som helst! Firade halva natten lång med större delen av Jimis släkt, hann med ett besök hos Anna, Markus och Emma i Knuthöjden och en massa annat roligt :)

I övrigt har jag inte mkt att skriva om men imorgon är det labbesök igen och jag blir såklart nervös direkt, men det ska allt gå bra :)

Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar