fredag 14 maj 2010

Karlskoga

Jag kom precis innanför dörren. Jag och Johanna har spenderat dagen i Karlskoga :) Det var mycket trevligt att vi äntligen kom iväg på något. Det var ju väldigt passande med 2 gravida kvinnor som sällskapar iaf. Vi hade full förståelse för när den andra blev trött osv ;) Dessutom drabbades jag av något slags blodtrycksfall inne på Hemtex. Johanna tog allt hand om mig ;) Det gick över ganska fort iaf. Bra att jag snart ska till BM! Häromdagen hade jag och Jessica en dag i Örebro också :) Även det hur trevligt som helst :) Jimi fick vara lekfarbror och hämta Englisen på dagis, bra att han övar ;) Det verkar som om sången om igelkotten Torsten som jag lärt vissa barn blivit populär också... Det var 2 fröknar som "flög på mig" på Masken och ville lära sig den ;) Det kanske kan ordnas...den är rolig och barnen gillar den :) Dags för lite Tarzanmys innan Jimi kommer hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar