lördag 13 mars 2010

Lördag

Jag är sjuuuuukt trött, nu igen.... vaknar så hemsk tidigt men det är väl bara att vänja sig. Iofs går vi och lägger oss mycket tidigare än vanligt, såååå skönt! Jag ligger ju ändå bara och sover på soffan ;) Jimi jobbar och jag har försökt sysselsätta mig så gott det gått idag. Grejat lite hemma och efter det tog Tarzan och jag oss en promenad hem till svärmor. Jimi har 2 timmars lunch på eftermiddagarna när han har långhelg, så då brukar vi vara där och äta mat. Vi hann med att hämta Audin som varit i Knuthöjden på lagning också :) Lenny och Adam var hos svärmor också så jag stannade en stund till när Jimi började jobba igen. Sen var jag med mamma och handlade lite gott inför kvällen, jag ska snart börja med tacogratängen och salladen :)

Igår var jag sällskap till mamma som skulle till Örebro. Jag skulle INTE ha något utan spara mina pengar. Det gick ju bra... jag blev förälskad i en jättefin Didrikson vårjacka!!! Jimi tyckte att jag skulle unna mig den eftersom jag inte har någon vårjacka så det fick bli så. Den var ju nedsatt ett par hundra så den kostade "bara" 990...... Men jag är såååå nöjd iaf ;)



Nu har jag annat att göra! Trevlig lördag på er!!!

1 kommentar:

  1. Haha, slit den med hälsa så länge du kan stumpan =) Man bli tjock snabbare än du anar!

    SvaraRadera