tisdag 9 mars 2010

Jag är dålig!!!

Mkt mkt dålig med att uppdatera här. De bloggar jag följer uppdaterar i princip dagligen. Jaja...bara att hoppas att läsarna är kvar ändå ;)

Här sitter man då i soffan och gör inget. Eller jo gosar lite med Tarzan och lyssnar på Mtv i bakgrunden. Ska strax ta mig lite frukost och mysa ner mig ett tag till ;) Denna dag kommer bjuda på en promenad med Nilla. Det ska bli skoj :) Helgen som var var mkt lugn. Vi fixade lite här hemma, besökte Anna och Rickard i Bovik, besökte Nilla, Alex och Emanuel i Sikfors, åt en massa god mat hemma och kollade på bra filmer. Dessutom blev det en del promenader i det fina vädret :)

Igår förmiddag fick jag besök av finaste Johanna! Hon är typ den enda som kan få för sig att hälsa på tidigt på dygnet ;) Jag gillart! Förr när hon bodde ensam i sin lägenhet brukade hon bjuda över mig på frukost tidigt på morgnarna på helgerna när jag var här. Det var alltid så mysigt, det är nog så att jag saknar det lite ;) Annars var jag och mamma en snabbsväng i Örebro igår. Vi hade det mysigt och jag köpte ett jättegott bröd på Ica Maxi, fyllt med nyttigheter!!! *mums*

I övrigt så blir det inget mer för mig i Grythyttan, inte på schema iaf. Det var en som är anställd som behövde omplaceras så hon fick mina timmar där. Lite trist men det är ju så det funkar :) Men på torsdag ska jag iaf jobba i Grythyttan ändå, med småbarnen :) Det ska bli roligt :D

Dessutom så saknar jag dig Jessica!!! Men nu är det bara en vecka tills ni kommer hem!!! Då kommer du får stå ut med alla mina frågor och funderingar igen ;)

Nu kurrar min mage.... vi hörs en annan dag ;)

1 kommentar: