onsdag 17 mars 2010

Bebis, 12+4

Idag fick vi äntligen se vår lilla bebis i magen för första gången! Det var helt underbart! Först såg vi den lilla tydligt, den sprattlade för fullt där inne och det såg jättekul ut, men sedan vände den rumpan åt oss och la sig tillrätta ;) Så jag fick upp och gå flera gånger innan den ville vända på sig så att vi fick se mer :) Känslan just då var obeskrivlig!!! Nu fattar jag det äntligen, jag har verkligen en liten bebis där inne, mitt och Jimis lilla pyre :)





Vi är världens lyckligaste :D

6 kommentarer:

  1. Vad kul för er :=) Grattis igen. Kram/A

    SvaraRadera
  2. Glad för din skull gumman!! ;)

    SvaraRadera
  3. wow! vilken häftig känsla kan jag tro.
    grattis till er !

    SvaraRadera
  4. Grattis till er!!
    Visst är det underbart att få se dom små liven!!

    SvaraRadera
  5. Grattis Maria!
    Vi har anat och misstänkt, klurat och funderat, å visst hade vi rätt...HÄRLIGT!!
    Njut och ta hand om varandra...Kraaam!

    SvaraRadera
  6. Gullet =) såg precis att du har varit gravid lika lång tid som jag har kvar till förlossning =)

    SvaraRadera