torsdag 7 januari 2010

Sista natten...

...i Örebro blir det nu. Den spenderas hemma hos brorsan med familj. Ska bli mysigt, länge sen sist nu. Så imorgon är det alltså tack och adjö Örebro osv. Det känns inte det minsta vemodigt, inte just nu i alla fall. Jag har tagit ett beslut som jag är nöjd med. Det ska bli skönt att slippa vara ständigt på väg någonstans och att slippa ha halva garderoben nerpackad och noll koll på alla mina saker. Nåja...bra blir det! Och sambo med världens bästa Jimi blir jag! Känner mig som världens lyckligaste just nu! På lördag blir det kalas också. Jimi fyller 30 på söndag så han ska bli firad av hela familjen. Vännerna tar vi vid ett annat tillfälle. Men han vill inte göra något speciellt och då är det ju så...:)

Noooo nu ska jag fixa lite saker och sen bege mig till Lundby :)

Tjooo!

3 kommentarer:

  1. Jooo en fest =))))))
    Kraaaam A

    SvaraRadera
  2. Ja absolut är vi det=) Iallafall jag, säkert M med .. :) Vore kul! Hör av dig om det..
    Trevlig helg=) Kram/A

    SvaraRadera
  3. Tack för inbjudan på festen=) Jag kommer gärna, ska höra med min karl bara=)=) Hihi..
    Kram/A

    SvaraRadera