måndag 4 januari 2010

Packar och packar

Ooooooh nu värker min rygg men åååh så mkt jag har fått gjort! Jimis bil är nu fylld med kartonger, sopsäckar, resväska, stooor påse och en bag! Och tidigare ikväll kom det några som köpte mina madrasser+sängram, sängbord och spegel! Ååååh så härligt! Det tar sig ;) Och pengarna sitter ju inte heller helt fel ;) Får se om de går till nåt i Jimis och mitt gemensamma hem eller om de sparas till en semesterkassa eller nåt :)

Det är nästan så att jag själv nästan inte kan förstå det! På pappret är vi sambos från och med idag men i verkligheten är det på fredag!!! Tiden sedan vi äntligen tog det gemensamma beslutet har gått så fort! Det kunde inte kännas mer rätt. Självklart känns det jobbigt att sluta på jobbet där jag trivs men det här känns rätt i hjärtat ;) Iiiiiiiii på fredag är jag sambo med min alldeles egna Jimi!!!!

Inatt sover Maria på soffan. En sista gång. Sista natten i Örebro är på torsdag men på grund av diverse krångel med bilar hit och dit (ska ha brorsans nyare på fredag och han vill inte ha den ståendes här över natten) så ska jag sova hos brorsan den sista natten i Örebro. Alltså inte något jag var förberedd på. Undrar vad jag ska sysselsätta mig med ikväll då? Borde jag sitta och vara ledsen över att det är sista natten i lägenheten eller borde jag minnas kul saker som hänt här? Näe...ärligt talat så känns det inte som om jag bott här på riktigt ändå... har bott här mindre än 1,5 år och bara efter 2 månader här träffade jag Jimi, alltså har jag inte varit här så speciellt mkt. Det har snarare känts som en plåga att vara här ensam när jag egentligen längtade till någonting annat ;)

Jag ska nog ta mig ett bad och unna mig en skål popcorn och glo lite på tv tror jag :)

Puss på er!

2 kommentarer:

  1. I´m waiting for you!
    And Welcome HOME


    Puss puss

    Fru Bark

    SvaraRadera
  2. Kämpa på, snart är ni i MÅÅÅÅL..;)

    SvaraRadera