onsdag 20 januari 2010

Lycklig!

På sista tiden har det blivit dåligt med uppdateringar här, förlåt för det. Hoppas att mina trogna läsare stannar kvar iaf ;) Det jag egentligen vill understryka är att jag är fullkomligt lycklig! Det nya sambolivet passar mig utmärkt. Det är underbart att sova bredvid den man älskar varje natt. Även om jag kanske inte gör så mycket så är det bara så skönt att vara här, i det som är vårt hem. Lyckan är självklart total var dag Jimi kommer hem från jobbet och vi tar kvällen tillsammans :) Sen att han kommer hem med fina tulpaner gör ju inget ;) Och sen är ju andra fantastiska överraskningar helt okej de med *L* Jag mår toppen helt enkelt!!!!

Puss på er!

1 kommentar:

  1. Ja, visst är det skönt. Visserligen jobbar min karl natt varje natt så jag sover nästan alltid ensam men att veta att han ändå kommer hem till vårat hem är underbart :)
    Är det spikat för festen den 6;e?
    Kram/A

    SvaraRadera