onsdag 13 januari 2010

Hallå kära läsare!

Vilka är ni förresten? Jag har ingen aaaaaaning! Vore lite nice att veta faktiskt :)

Nu var det nästan en hel vecka sedan som jag skrev någonting ordentligt. Hur har ni överlevt? Hahaha! Skämt åsido...

Jag är numera sambo och Hälleforsare igen! Än så länge är det toppen och det kommer det fortsätta att vara så länge jag har min fina fina Jimi! Men jag har honom i ett järngrepp så han kommer ingenstans mooooahahahahaha ;) *fniss*

Det har hänt en del sedan jag flyttade hit. Vi har fått lite ordning hemma iaf ;) Imorgon ska Nilla och jag åka till Örebro och tömma lägenheten. I lördags hade vi kalas för Jimi hemma hos hans mamma. Det blev fullt hus kan man säga och fulla var också det vi blev huuuuuua... Roligast blev det på kvällskvisten när Lenny och Sanna kom med kosken blåbär, sprite och blåbärssoppa! Gott! Daniel blev också uppbjuden, trevligt. Men det blev hiskeligt seeeeent eller snarare tidigt hem haha! På söndagen när den riktiga 30årsdagen ägde rum var varken Jimi eller jag speciellt kaxiga :( Men men... han fick iaf en massa massa pengar av alla så till veckan ska han in och provspela och förhoppningsvis hitta en ny gitarr som han är nöjd med :D

Under veckan nu har jag haft en massa viktiga saker för mig. Sånt där som man bara måste ordna med. Och jisses vad bra det har gått :) Vilka trevliga människor det finns :) Denna dag har till mesta del bestått av positiva besked och trevliga möten. Sånt gillar jag! Jag tror att det kommer att ordna sig inom en snar framtid. JAG ÄR JU GRYM, om jag får säga det själv alltså ;)

Nyss hemkommen från en promenad med Nilla, Alex, Emanuel och Tarzan ute i skogen i Sikfors, såååååå skönt :) Blir att ta igen sig lite ett tag till tills det är dags att hämta Jimi på jobbet, hans bil startade inte imorse :(

Såååå ha det gött tillsvidare ;)

1 kommentar: